четвер, 30 березня 2017 р.

Фрагмент уроку НАВЧАННЯ ГРАМОТИ (читання)

Фрагмент уроку НАВЧАННЯ ГРАМОТИ  (читання)

-         Шановні учні, пригадаймо, які ми з вами виробили критерії щодо виразного читання віршів напам'ять?
(Відповіді учнів)
-         1. Знання тексту.
-         2. Виразність.
-         3. Артистизм
-         4. Правильність вимови.
-         Як ви вважаєте, а хто б сьогодні зміг виступити у ролі вчителя та оцінити ваші виступи? Чому? (Учень займає окреме місце та отримує бланк критеріальної таблиці)
-         Поверніться обличчям один до одного та прочитайте поезію в парах.
-         Кого б ви порекомендували послухати ? Чому?
(Виступи учнів. Оцінювання  вчителем – дублером за критеріальною таблицею.)
-         Чи погоджуєтесь ви з коментарем вчителя- дублера. (Показ …)
-         Якщо ні, прокоментуйте свою оцінку.
-         Над чим треба попрацювати  учню, що виступав?
Читання напам'ять віршованих творів.
Красноплахта  Микита



Немає коментарів:

Дописати коментар